هر دو عبارت SEO و SEM در دنیای وب، بسیار به کار می روند و تعداد زیادی از افراد، تصور می کنند این دو مفهوم شبیه هم هستند و تفاوت های آن ها را با هم نمی دانند. در این مطلب، معنای هر دو عبارت و تفاوت های آن ها را برای شما شرح خواهیم داد:
SEM مفهومی بسیار گسترده تری نسبت به SEO دارد. به این معنا که SEO (سئو) بخشی از آن محسوب می شود. در حقیقت می توان گفت تمام فعالیت های بازاریابی و تبلیغات یک سایت در راستای افزایش درآمد در سطح موتورهای جستجو را SEM می گویند. بازاریابی به کمک موتورهای جستجو به دو بخش کلی بهینه سازی سایت (سئو) و تبلیغات کلیکی (PPC) تقسیم می شود.
ادامه مطلب
درباره این سایت